Wire Mesh Strip & Wire Mesh Disc

imagine 1
Wire Mesh Strip & Wire Mesh Disc sò fatti da rete di filu, tagliati secondu a dumanda

Avemu una gamma completa di tela di filu d'acciaio inossidabile cumpresi tela di filu 304ss è 316ss, è ancu rete di filu di ottone, rete di filu di rame, rete di filu di Nickle, ecc. A tela di filu hè estremamente versatile.Da a filtrazione d'alta tecnulugia à a screening d'insetti, hè tutta tela di filu.A lista di l'applicazioni hè infinita è include sifting, filtrazione, trasportu, prutezzione, rinfurzà, cuncepimentu è classificazione.
Opzioni di tela di filu tessutu
Plain & Twill Weave Wire Cloth
Questi tessuti sò i più ecunomichi è sò spessu usati per sifting è sizing, separazione di particelle, filtrazione, applicazioni di sicurità è di sicurità.li offremu in una larga gamma di specificazioni, leghe è qualità.
Plain & Twill Wire Weave Tessutu Olandese
I tessuti olandesi producenu una maglia più stretta, cù capacità di filtrazione superiore.A rete olandese Twill pò esse fabbricata cù filu di micron è hè aduprata per a filtrazione fina di gas è liquidi.A maglia olandese liscia pò esse prodotta à e specificazioni di twin warp è hè aduprata per i media di filtru à alta temperatura è flussu elevatu.
Tessuto di filu di tessulu olandese inversu è twill
I tessuti olandesi inversi sò usati per l'applicazioni di filtrazione d'alta pressione.Stu tipu di mudellu hè adupratu in l'industria di l'alimentariu è di e bevande, plastica, aerospaziale, petrochimica è applicazioni chimiche.Pudemu furnisce cinture di tessitura olandese inversa cù fili d'orditu d'alta tensione per una larga gamma di cambiatori di schermu.
5 Heddle Weave Wire Cloth
5 Heddle weave hè un tissutu unicu è specializatu utilizatu per a filtrazione di alta pressione è alta flussu.Hè adupratu in l'industria di pannelli duri, chimichi è di raffinazione di l'oliu.
Prodotti di tela di filu architettonicu
Una varietà di tessitura è dimensioni sò aduprate per a tela di filu architetturale, chì varieghja da i tessuti fini per i schermi à i tessi più grande per l'applicazioni di scherma è di sicurezza.I tessuti decorativi furniscenu texture è mudelli per facciate, pareti è accenti.furnimu una linea completa di rete in acciaio inox rivestite epossidica.I culori standard sò neri, bianchi, argentu è blu.
Mesh Pre-Crimp è Mesh Heavy Duty
E maglie pre-crimpate sò rete forte è stabile chì ponu mantene a so apertura è sustene un altu flussu di materiali pisanti.Sò usati in l'industrii di trattamentu di l'acqua residuale è di raffinazione per filtrazione è filtrazione di media.Stu tipu di maglia hè ancu utilizatu in una larga gamma di prudutti di sicurità è di sicurità.
Tela di filu tessuta persunalizata
Pudemu cuncepisce è fabricà tessuti di rete di filu persunalizati per risponde à i bisogni specifici di u produttu è di l'applicazione, cumprese rotuli extra longi è extra largu è selezioni di materiale specializate.I bordi tessuti, u numeru variabile di urditura è navetta, è combinazioni di tessuti / saldati sò alcune di e specificazioni persunalizate dispunibili.Semu spicializati in tela tessuta cù leghe esotiche basate in nichel.Altre selezzione di materiale include l'acciaio inossidabile, l'azzaru di carbonu è l'aliati.Una larga gamma di rivestimenti è finiture hè dispunibule.
U nostru staffu espertu hè prontu à travaglià cun voi per determinà a tela di filu è u materiale chì risponde à i vostri bisogni, è vi furnisce una soluzione efficace è ecunomica per a vostra applicazione.Cuntattateci oghje per un preventivu detallatu.
imagine 3

imagine 4

imagine 5


Postu tempu: Apr-01-2022