Demister a rete metallica per a separazione di gas è liquidu

A cumpagnia offre una larga gamma di internu di eliminatori di nebbia per l'industria di l'energia, cumprese rete metallica, eliminatori di nebbia, stuoie di rete, rete di maglia, kit di palette è ingressi di palette.Offriamu ancu deflettori di distribuzione di liquidi, pacchetti di piastre è guarnizioni coalescenti.
Trappule di l'umidità di a rete di filu sò cumpunenti internu utilizati per separà u gasu è u liquidu, cum'è i pads di maglia, trappule d'umidità è a rete di maglia.Sò fatti da filu intrecciatu cù pruprietà speciale per ottimisà l'efficienza, a caduta di pressione è a dimensione.
I separatori sò dispunibuli in ogni forma è dimensione è sò dispunibili in diversi metalli o plastica.Puderanu ancu esse intrecciati cù i dui materiali.
I separatori di Vane sò usati per separà gasu è liquidu, è qualchì volta cum'è pre-separator quandu ci sò particeddi solidi o liquidi viscosi in u flussu.Sò assemblati in gruppi di profili di lame parallele.
L'eliminatori sò dispunibuli in una varietà di disinni secondu a cumplessità di a direzzione è u prufilu di flussu d'aria.
L'eliminatori di Vane sò adattati per u flussu d'aria verticale è horizontale cù una bona efficienza di cullizzioni in cundizioni di bassa pressione è vacuum.Sò ancu adattati per carichi di liquidi è gasi più elevati è applicazioni induve ci hè un risicu significativu di fouling è / o tappi.
A cumpagnia hà creatu parechji tippi di dispusitivi inerziali di ingressu pensati per a separazione preliminare di liquidi in massa.
Questi dispositi minimizanu u trasportu di liquidu in u sump è assicuranu a distribuzione continua di liquidu à l'equipaggiu downstream.A vàlvula di ingressu di a pale riduce ancu a dispersione di gocce.
Questi arnesi ponu riduce a durata di u vasu è aumentà a produtividade cù inlets esistenti.
Per creà a superficia massima per e gocce per coalesce, i coalescers sò tipicamente custituiti da una cumminazione di fili è fibri fatti da dui materiali diffirenti per migliurà a separazione.Ciò include sostanze idrofile (metallo) e idrofobe (poliestere).
U studiu hà dimustratu chì a coalescenza hà migliuratu à a junction of the two materials, chì hà migliuratu significativamente l'efficienza di coalescence.
Progettamu è producemu ancu set di piastre di separazione di liquidi.Sò pruduciuti cum'è una serie di fogli paralleli o ondulati chì ponu esse aduprati per fà a separazione di gravità u più faciule pussibule.
I pacchetti di platti paralleli sò particularmente utili in cundizioni brutte, ma sò un pocu menu efficaci cà i pacchetti di platti ondulati.
Molti spazii di i platti sò usati in cungiunzione cù cambiamenti in u pitch di a pala per gestisce e cundizioni di flussu cambiante.
Avemu una squadra altamente qualificata NBN EN ISO 9001: 2008 specializata in a separazione gas-liquidu è liquidu-liquidu.
I so spezialisti di separazione offrenu à i clienti e migliori suluzioni à i prublemi esistenti, è ancu rimpiazzamenti di l'equipaggiu à prezzi accessibili è competitivi.
A cumpagnia furnisce un serviziu di u cliente unicu è furnisce servizii di ingegneria di alta qualità cum'è u prucessu è u disignu meccanicu è i disegni, suluzioni cummerciale, produzzione è consegna rapida in pocu tempu.
Avemu una vasta sperienza in u trattamentu di scadenze strette è, grazia à a so prisenza lucale, ponu aiutà rapidamente i clienti cù a sostituzione o a riparazione di separatori critichi.A squadra era ancu capace di pruduce cuscinetti di rete di filu in dui ghjorni, se era necessariu una consegna rapida.
L'implicazione attiva di a cumpagnia in a produzzione di cumpunenti di separazione interna permette à OMEGA SEPERATIONS di furnisce un cunsigliu tecnicu espertu è di sviluppà equipaghji persunalizati.Risolve una larga gamma di prublemi di separazione, principalmente ligati à e cundizioni di u prucessu cambiante, a debottlenecking, è a disposizione di l'equipaggiu sub-ottimali.
Semu una di e poche cumpagnie in u mondu dedicate esclusivamente à e tecnulugia di separazione gas-liquidu è liquidu-liquidu.


Tempu di Postu: 01-Nov-2022