Hè difficiuli di aggirari a barriera di filu di rasoio senza arnesi adattati.

a11
Cosa hè u filu di rasoio?
Filu di rasuhè custituitu da un filu di nucleu d'alta tensione è un nastro d'acciaio perforatu cù barbe affilate à intervalli stretti uniformi.A cinta di rasu hè friddu crimped strettu nantu à u core di l'acciaio di primavera, è infine in rotuli per un trasportu faciule è implementazione.E ci sò parechji stili di bobine è lame chì ponu esse aduprati in ambienti diffirenti.U filu hè assai difficiuli di cutà utilizendu i dispositi manuali.Mentre chì i barbi anu una attività penetrante è afferrativa, l'acciaio rinfurzatu rende difficiule di torce.

U filu di rasoio funziona?Piglia vestiti o perfora a carne è qualsiasi altri ostaculi in u so modu - facendu un strumentu efficace per assicurà una zona contru l'intrusione.Hè difficiuli di aggirari a barriera di filu di rasoio senza arnesi adattati.

Installazione di fili di rasoio,U filu di rasoio hè comunmente utilizatu individualmente cum'è un muru di recinzione o di muru per u situ è ​​a sicurità di e fruntiere.Ci hè parechje manere di a stallazione di u filu di razor.
1. Pò esse installatu nantu à i sistemi di fence esistenti - fissatu à a cima o di u fondu di a fence cù u filu di cravatta o l'armi barb.Cum'èrecinzione in rete saldata, recinzione di catena, palissade è scherma ornamentale.
2. Installatu nantu à u muru di brique / cimentu - bracciu barbu cù flange fasten the razor wire in u brique o muru di cimentu.
3. Per risponde à i bisogni di qualchi appiicazioni, pò ancu esse stallatu nantu à a terra longu u perimetru.Spread it out directly on the ground to form barrier and separation line.
4. Wed nantu à frames o attache nantu à i posti cum'èscherma di sicurità.Cum'è una recinzione di rete di filu saldata.
Sicondu l'ambienti operativi differenti, i supporti apposta sò deve esse aduprati per sustene a fence di filu di rasoio.
a12 a13


Tempu di Postu: Feb-22-2023