Cumu fà Corner Beading in Windows

Cumu fà Corner Beading in Windows

Una manera di trim windows hè di stallà drywall intornu à elli, è quandu fate questu, avete da finisce i cantoni cùbordure d'angle, un trim di finitura protettiva.Pudete aduprà perline di metallu o plastica, è aghjunghje cù viti, unghie o adesivi.Se decide nantu à una di e prime duie opzioni, avete bisognu di perline di metallo, è avete bisognu di perline di plastica per l'ultima opzione.Qualunque sia u metudu chì aduprate, taglià currettamente è assicurà l'estremità di u perline hè a chjave per una finitura faciule.Se l'estremità fibbia, hè quasi impussibile di ottene un finitu pianu.

1.Installa u drywall nantu à u muru è l'inseritu di a finestra in modu chì ci hè un spaziu di 1/2-inch trà i bordi di i fogli.Ùn sovrappone micca unu di i fogli nantu à l'altru.

2.Measure a distanza trà a cima è u fondu di u quadru nantu à unu di i cantoni laterali cù una cinta metru è misura sta distanza nantu à un pezzu di metallu o plastica.bordure d'angle.

3.Mark a distanza chì avete misuratu nantu à a curva di una lunghezza dibordure d'angleè fate marchi cù un lapis.Disegna linee chì si sparghjenu perpendicularmente da quelli marchi cù un quadru di cumminazione.In alternativa, tracciate anguli di 45 gradi chì si sparghjenu da e marche.Tagliate longu i fili cù tin snips.

4.Spray adesivu nantu à i mura nantu à i dui lati di l'angulu s'è vo installate perline di plastica.Pone a perla in pusizioni è spinghjala in l'adesivo.Sè site installate perline metalliche, cunduce viti di drywall da 1 1/4-inch cù una pistola di viti per assicurà.I viti duveranu esse spaziati da circa 12 inch è facenu una ligera dent in u beading.In alternativa, caccià 1 1/4-inch drywall chiodi cù un martellu, spaziandoli à a stessa distanza.

5.Install beading nantu à l'altri trè bordi di a finestra in u listessu modu.Cunduce un fastener in i dui lati à ogni estremità di a perla per impedisce chì l'estremità ùn si arriccianu in su.Sè vo aduprate adesivu, spruzzate un pocu extra à l'estremità.

6.Spread un generoso mantellu di cumposti cunghjunti longu i dui mura chì formanu ogni angulu è scrap it flush with the borde of the beading with a 4-inch drywall cuteddu.Lasciate u compostu seccu per a notte.

7.Topcoat cù almenu dui strati più di cumposti cumuni.Lasciate ogni mantellu seccu prima di applicà u prossimu, è utilizate un cuteddu progressivamente più largu per ogni mantellu per aiutà à appiattà è piuma.

8.Sand the final coat with 120-grit sandpaper quandu si secca.Applicà a texture à u muru, se vulete, è lasciate seccu.Prime a cumpusizioni cunghjunta cù un primer di drywall, poi pitture u muru.


Tempu di Postu: Mar-03-2023